REKREAČNÝ DOM – MALVÍNA
Liptovská Kokava č. 565
platný od 1.2.2023
Obchodné meno prevádzkovateľa: Matúš Ivanecký – KOPEMI
Sídlo : Vyšná Šebastová 241 , 080 06 , Vyšná Šebastová , IČO: 50862308,
Zapísaná: Živnostenský register č. 750-48373
- V Rekreačnom dome – Malvína („ďalej len RDM“) môže byť ubytovaný len hosť, ktorý má objednané a ubytovateľom potvrdené služby alebo došlo k zmluvnému vzťahu na mieste ubytovania alebo je k ubytovaniu prihlásený. Za týmto účelom predloží ubytovateľovi RDM pri príchode svoj občiansky preukaz, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti. Prihlasovanie pobytu cudzincov sa spravuje tiež osobitnou právnou úpravou.
- Ubytovanie v súkromí poskytuje ubytovaným hosťom služby v rozsahu príslušnej kategórie.
- Na základe objednaného ubytovania je RDM v nástupný deň povinné ubytovať hosťa v dobe od 15,00 hod. najneskôr do 18,00 hod. Do tejto doby ubytovateľ RDM pre hosťa rezervuje, pokiaľ nie je v objednávke dohodnuté inak. Pokiaľ hosť nenastúpi na pobyt do 18,00 nástupného dňa, ubytovateľ môže už objektom disponovať podľa vlastného uváženia. V takomto prípade platí, že hosť pobyt stornoval, ak sa s ubytovateľom nedohodne inak.
- Hosť sa odubytuje najneskôr do 10,00 hod. Do toho času RDM uvoľní, pokiaľ nebolo individuálne vopred dohodnuté inak. Pokiaľ tak hosť neurobí, môže mu ubytovateľ účtovať pobyt za nasledujúci deň.
- Pri prihlásení ubytovaný zloží vratnú kauciu 200€ za objekt pre prípad zničenia vecí, poškodenia objektu a jeho vybavenia. Ubytovateľ vykoná pri odchode klienta za jeho prítomnosti kontrolu ubytovacích priestorov. V prípade, že zariadenie je v stave a rozsahu ako pri nástupe na pobyt, je hosťovi pri odchode vrátená kaucia. V prípade, že zariadenie bolo poškodené alebo chýba, je táto hodnota zariadenia odpočítaná z kaucie klienta, prípadne žiadaný doplatok do skutočnej hodnoty.
- Hosť platí platbu za objednané ubytovanie a poskytnuté služby v súlade s platným cenníkom spravidla vopred, najneskôr pri nastúpení na pobyt, týmto nie sú dotknuté platobné podmienky na základe individuálnych zmluvných dojednaní.
- Ubytovateľ je povinný odovzdať hosťovi apartmán a RDM v stave spôsobilom na riadne užívanie a nerušený pobyt podľa dohody. V súlade s kategóriou ubytovacieho zariadenia je prádlo vymieňané raz za sedem dní. Štandardne, ak pobyt trvá sedem a menej dní, ubytovateľ nezabezpečuje upratovanie apartmánu a vynášanie smetí počas pobytu hosťa.
- V rámci bezpečnosti je ubytovaný povinný uzamkýnať vstup do objektu a RDM zabezpečiť alarmom. Strata kľúča bude vysporiadaná z kaucie, prípadne žiadaný doplatok do skutočnej hodnoty.
- V čase od 22:00 do 6:00 je v RDM nočný kľud, ktorý je ubytovaný povinný dodržiavať.
- V ubytovacom zariadení je prísne zakázané fajčiť. Porušenie tohto zákazu sa pokutuje sumou 500€.
- Prevádzkovateľ RDM nezodpovedá za veci ubytovanými hosťami vnesené do objektu, priestorov určených na ubytovanie alebo na uloženie vecí.
- V prípade akýchkoľvek škôd, ktoré vzniknú neohľaduplným zaobchádzaním s vecami nachádzajúcimi sa v priestoroch objektu a jeho zariadením, je ubytovaný povinný škodu nahlásiť a primerane znášať náklady, ktoré vzniknú ubytovateľovi pri ich odstraňovaní.
- Ubytovateľ si vyhradzuje právo ukončiť pobyt hosťa bez nároku na náhradu za ubytovanie v prípade, ak ubytovaný v ubytovacom zariadení porušuje dobré mravy alebo inak porušuje ubytovací poriadok.
- RDM uplatňuje stornopodmienky a stornopoplatky v súlade s obchodnými podmienkami, s tým, že v prípade zrušenia objednaných a potvrdených služieb: a) 1-5 dní (vrátane) pred nástupom na pobyt je stornopoplatok 100% z ceny objednaných služieb, b) 5-14 dní (vrátane) pred nástupom na pobyt je stornopoplatok 50 % z objednaných služieb, c) viac ako 14 dní pred nástupom na pobyt je zrušenie objednaných služieb bez stornopoplatku. d) Ubytovateľ si vyhradzuje stornopoplatky odpustiť z dôvodov osobitného zreteľa, týmto nie sú dotknuté storno podmienky a stornopoplatky v rámci individuálnych zmluvných vzťahov uzatvorených písomne.
- Ubytovaný súhlasí s tým, že do jeho apartmánu počas doby trvania jeho pobytu má právo vstúpiť za účelom vykonania svojich služobných povinností ubytovateľ, údržbár, upratovačka.
- O prípadných návštevách v RDM je ubytovaný povinný vopred informovať ubytovateľa a budú mu umožnené , pričom prítomnosť návštevy v RDM je povolená od 9:00 do 22:00. Ubytovateľ je oprávnený od takejto návštevy žiadať identifikačný doklad. V oprávnených prípadoch je ubytovateľ návštevu neumožniť.
- V RDM a apartmánoch , rovnako ako iných priestoroch objektu , ubytovaný nesmie premiestňovať zariadenie, vykonávať opravy alebo akékoľvek zásahy do elektrickej siete alebo inej inštalácie.
- V RDM a zvlášť v apartmánoch nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické, plynové – prenosné spotrebiče okrem osobného počítača. Toto obmedzenie sa nevzťahuje na používanie elektrických spotrebičov nainštalovaných v izbe alebo prenosných elektrických zariadení slúžiacich na osobnú hygienu hosťa (holiaci strojček, a pod.).
- Pri odchode zhasne hosť v RDM svetlá, vypne všetky používané elektrospotrebiče, uzavrie vodovodné uzávery a všetky okná, dvere a kľúč odovzdá ubytovateľovi.
- Ubytovanie zvierat nie je povolené.
- Z bezpečnostných dôvodov nie je dovolené ponechať deti bez dozoru dospelej osoby v izbe a ostatných priestoroch RDM. Pri vzniku úrazu alebo iných nepredvídaných okolností zodpovedá za dieťa osoba, s ktorou je dieťa prihlásené na pobyt v RDM alebo zákonný zástupca dieťaťa.
- Hosťom nie je dovolené vnášať do izieb alebo iných nie na to určených priestorov športové náradie a iné predmety, pre úschovu ktorých je určené vyhradené miesto.
- Parkovisko pred RDM je určené privátne pre ubytovaných hostí , ktoré je monitorované kamerovým systémom so záznamom.
- Exteriér objektu je monitorovaný kamerovým systémom so záznamom na zvýšenie bezpečnosti ubytovaných s ktorým ubytovaný súhlasí. Ubytovateľ sa zaväzuje neposkytovať záznam tretej osobe.
- Ak si hosť objedná pobyt a z rôznych príčin musí náhle odísť, objednané služby mu budú účtované v plnej cene aj v prípade, keď ich neužije.
- Sťažnosti, reklamácie hostí, prípadné pripomienky a návrhy na zlepšenie činnosti ubytovacieho zariadenia prijíma ubytovateľ RDM , resp. sa vykonávajú v zmysle Reklamačného poriadku RDM a sú dostupné na požiadanie u ubytovateľa.
Ubytovací poriadok platí od 1.2.2023