Ubytovací poriadok

REKREAČNÝ DOM – MALVÍNA
Liptovská Kokava č.   565
platný od 1.2.2023

Obchodné meno prevádzkovateľa: Matúš Ivanecký – KOPEMI
Sídlo : Vyšná Šebastová 241 , 080 06 , Vyšná Šebastová , IČO: 50862308,
Zapísaná: Živnostenský register č. 750-48373

  1. V Rekreačnom dome – Malvína („ďalej len RDM“) môže byť ubytovaný len hosť, ktorý má objednané a ubytovateľom potvrdené služby alebo došlo k zmluvnému vzťahu na mieste ubytovania alebo je k ubytovaniu prihlásený. Za týmto účelom predloží ubytovateľovi RDM pri príchode svoj občiansky preukaz, cestovný pas alebo iný platný doklad totožnosti. Prihlasovanie pobytu cudzincov sa spravuje tiež osobitnou právnou úpravou.
  2. Ubytovanie v súkromí poskytuje ubytovaným hosťom služby v rozsahu príslušnej kategórie.
  3. Na základe objednaného ubytovania je RDM v nástupný deň povinné ubytovať hosťa v dobe od 15,00 hod. najneskôr do 18,00 hod. Do tejto doby ubytovateľ RDM pre hosťa rezervuje, pokiaľ nie je v objednávke dohodnuté inak. Pokiaľ hosť nenastúpi na pobyt do 18,00 nástupného dňa, ubytovateľ môže už objektom disponovať podľa vlastného uváženia. V takomto prípade platí, že hosť pobyt stornoval, ak sa s ubytovateľom nedohodne inak.
  4. Hosť sa odubytuje najneskôr do 10,00 hod. Do toho času RDM uvoľní, pokiaľ nebolo individuálne vopred dohodnuté inak. Pokiaľ tak hosť neurobí, môže mu ubytovateľ účtovať pobyt za nasledujúci deň.
  5. Pri prihlásení ubytovaný zloží vratnú kauciu 200€ za objekt pre prípad zničenia vecí, poškodenia objektu a jeho vybavenia. Ubytovateľ vykoná pri odchode klienta za jeho prítomnosti kontrolu ubytovacích priestorov. V prípade, že zariadenie je v stave a rozsahu ako pri nástupe na pobyt, je hosťovi pri odchode vrátená kaucia. V prípade, že zariadenie bolo poškodené alebo chýba, je táto hodnota zariadenia odpočítaná z kaucie klienta, prípadne žiadaný doplatok do skutočnej hodnoty.
  6. Hosť platí platbu za objednané ubytovanie a poskytnuté služby v súlade s platným cenníkom spravidla vopred, najneskôr pri nastúpení na  pobyt, týmto nie sú dotknuté platobné podmienky na základe individuálnych zmluvných dojednaní.
  7. Ubytovateľ je povinný odovzdať hosťovi apartmán a RDM v stave spôsobilom na riadne užívanie a nerušený pobyt podľa dohody. V súlade s kategóriou ubytovacieho zariadenia je prádlo vymieňané raz za sedem dní. Štandardne, ak pobyt trvá sedem a menej dní, ubytovateľ nezabezpečuje upratovanie apartmánu a vynášanie smetí počas pobytu hosťa.
  8. V rámci bezpečnosti je ubytovaný povinný uzamkýnať vstup do objektu a RDM zabezpečiť alarmom. Strata kľúča bude vysporiadaná z kaucieprípadne žiadaný doplatok do skutočnej hodnoty.
  9. V čase od 22:00 do 6:00 je v RDM nočný kľud, ktorý je ubytovaný povinný dodržiavať.
  10. V ubytovacom zariadení je prísne zakázané fajčiť. Porušenie tohto zákazu sa pokutuje sumou 500€.
  11. Prevádzkovateľ RDM nezodpovedá za veci ubytovanými hosťami vnesené do objektu, priestorov určených na ubytovanie alebo na uloženie vecí.
  12. V prípade akýchkoľvek škôd, ktoré vzniknú neohľaduplným zaobchádzaním s vecami nachádzajúcimi  sa v priestoroch objektu a jeho zariadením, je ubytovaný povinný škodu nahlásiť a primerane znášať náklady, ktoré vzniknú ubytovateľovi pri ich odstraňovaní.
  13. Ubytovateľ si vyhradzuje právo ukončiť pobyt hosťa bez nároku na náhradu za ubytovanie v prípade, ak ubytovaný v ubytovacom zariadení porušuje dobré mravy alebo inak porušuje ubytovací poriadok.
  14. RDM uplatňuje stornopodmienky a stornopoplatky v súlade s obchodnými podmienkami, s tým, že v prípade zrušenia objednaných a potvrdených služieb: a) 1-5 dní (vrátane) pred nástupom na pobyt je stornopoplatok 100% z ceny objednaných služieb, b) 5-14 dní (vrátane) pred nástupom na pobyt je stornopoplatok 50 % z objednaných služieb, c) viac ako 14 dní pred nástupom na pobyt je zrušenie objednaných služieb bez stornopoplatku. d) Ubytovateľ si vyhradzuje stornopoplatky odpustiť z dôvodov osobitného zreteľa, týmto nie sú dotknuté storno podmienky a stornopoplatky v rámci individuálnych zmluvných vzťahov uzatvorených písomne.
  15. Ubytovaný súhlasí s tým, že do jeho apartmánu počas doby trvania jeho pobytu má právo vstúpiť za účelom vykonania  svojich služobných povinností ubytovateľ, údržbár, upratovačka.
  16. O prípadných návštevách v RDM je ubytovaný povinný vopred informovať ubytovateľa a budú mu umožnené , pričom prítomnosť návštevy v RDM je povolená od 9:00 do 22:00. Ubytovateľ je oprávnený od takejto návštevy žiadať identifikačný doklad. V oprávnených prípadoch je ubytovateľ návštevu neumožniť.
  17. V RDM a apartmánoch , rovnako ako iných priestoroch objektu ,  ubytovaný nesmie premiestňovať zariadenie, vykonávať opravy alebo akékoľvek zásahy do elektrickej siete alebo inej inštalácie.
  18. V RDM a zvlášť v apartmánoch nie je hosťom dovolené používať vlastné elektrické, plynové – prenosné spotrebiče okrem osobného počítača. Toto obmedzenie sa nevzťahuje na používanie elektrických spotrebičov nainštalovaných v izbe alebo prenosných elektrických zariadení slúžiacich na osobnú hygienu hosťa (holiaci strojček, a pod.).
  19. Pri odchode zhasne hosť v RDM svetlá, vypne všetky používané elektrospotrebiče, uzavrie vodovodné uzávery a všetky okná, dvere a kľúč odovzdá ubytovateľovi.
  20. Ubytovanie zvierat nie je povolené.
  21. Z bezpečnostných dôvodov nie je dovolené ponechať deti bez dozoru dospelej osoby v izbe a ostatných priestoroch RDM. Pri vzniku úrazu alebo iných nepredvídaných okolností zodpovedá za dieťa osoba, s ktorou je dieťa prihlásené na pobyt v RDM alebo zákonný zástupca dieťaťa.
  22. Hosťom nie je dovolené vnášať do izieb alebo iných nie na to určených priestorov športové náradie a iné predmety, pre úschovu ktorých je určené vyhradené miesto.
  23. Parkovisko pred RDM je určené privátne pre ubytovaných hostí , ktoré je monitorované kamerovým systémom so záznamom.
  24. Exteriér objektu je monitorovaný kamerovým systémom so záznamom na zvýšenie bezpečnosti ubytovaných s ktorým ubytovaný súhlasí. Ubytovateľ sa zaväzuje neposkytovať záznam tretej osobe.
  25. Ak si hosť objedná pobyt a z rôznych príčin musí náhle odísť, objednané služby mu budú účtované v plnej cene aj v prípade, keď ich neužije.
  26. Sťažnosti, reklamácie hostí, prípadné pripomienky a návrhy na zlepšenie činnosti ubytovacieho zariadenia prijíma ubytovateľ RDM , resp. sa vykonávajú v zmysle Reklamačného poriadku RDM a sú dostupné na požiadanie u ubytovateľa.

Ubytovací poriadok platí od 1.2.2023